تاریخچه:


شرکت توزیع و پخش مانا (سهامی خاص) در سال 1390 با هدف اولیه توزیع و پخش محصولات غذایی،آرایشی و بهداشتی،واردات و صادرات هر گونه کالاهای مجاز اخذ نمایندگی از شرکتهای داخلی و خارجی و استقرار سامانه علمی توزیع و پخش مواد غذایی و افزایش سهم بازار فعالیت خود را آغاز نمود شرکت توزیع وپخش مانا به عنوان اولین شرکت پخش عضو گروه شرکت مانا به حساب می آید که سعی دارد علاوه بر بازارهای داخلی گام های متفاوت و قابل رقابتی در بازارهای ایران بردارد شرکت پخش مانا با استقاده از نیروهای پویا و تأکید بر ارزش های اخلاقی و تخصصی به منظور همسوئی با تحولات و پیشرفت های نوین روز و با امکانات مناسبی که در زمینه فروش،بازاریابی و توزیع کالاهای معتبر و بین المللی دارد نقش مهمی در توزیع و فروش محصولات متنوع برند مانا و سایر برند های مشهور داخلی و خارجی ایفاد نماید.


ارزشها در شرکت توزیع و پخش مانا

 

کارتیمی

اجــرا

- تلاش همگانی برای موفقیت تیمی

- برنامه ریزی و زمان بندی

-همسو نمودن اهداف

- ننطیم عالی اهداف

- پذیرش انواع ایده ها

- ایجاد رقابت

- افزایش صداقت

- ارضای نیاز مشتریان

- شفاف سازی ایده ها

- نهایی نمودن کار

- ارائه راه حل

- اهمیت نتایج

نوآوری

مسئولیت

- توسعه ایده های نو

- تطابق با مقررات

- پیشگانی

- تعلق شغلی

- پاسخگویی

- با انرژی بودن

- پذیرش خطرات

- نهایت مسئولیت پذیری

- ایجاد انگیزه

- سرزنده بودن

- به کارگیری روشهای جدید

- اختیارات شغلی


مزیت و برتری شرکت توریع و پخش مانا:

- بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت پخس در ایران

- ایجاد ارتباط سریع، سالم و کم. هزینه بین تولید کنندگان و مشتریان

- سنجش و ارزیابی کامل بازار و قرار داشتن در موقعیت ایده آل جهت ارائه پیشنهادات موثر برای کیفیت، بسته بندی، قیمت

و سایر مواد به تولید کنندگانی که هدفشان به دست آوردن سود و افزایش سهم بازار می باشد

- بهرمندی از اعتبارات بالا در ارتباط با کیفیت سرویس های تحویل کالا و جلب اعتماد مشتریان نسبت به سایر رقبا

- آموزشهای متداول و دائمی پرسنل و فراهم نمودن انگیزه مناسب برای افزایش اشتیاق آنها در جهت دستیابی به بازدهی

بیشتر.

- افزایش تعداد مشتریان راضی بوسیله افزایش کیفیت تحویل کالا

- پوشش کامل قسمتهای مختلف بازار خرده فروشی با توزیع انواع کالاهای متنوع

- تجزیه و تحلیل اطلاعات و بازخورد سطوح مختلف بازار

- واردات کالاهای مطابق با قوانین رایج کشور و پرداخت کلیه حقوق قانونی مربوط به آن ارتباطات ملی قوی با سازمانها و

نمایندگان دولت جهت فعالیت های اقتصادی و بازرگانی.